RAŇAJKOVÁ ZMES HRYZKA - Zdravé raňajky každý deň

Bezlepkové raňajky

Raňajky    >    Bezlepkové raňajky

Čo NESMÚ obsahovať raňajky pre celiatikov:

  • Obilniny obsahujúce glutén: pšenica, raž, jačmeň, ovos, tritikal, bulgur, kamut
  • Hotové výrobky vyrábané z obilnín obsahujúcich glutén: klíčky, otruby, krúpy, múka, rastlinné bielkovinové náhrady mäsa, sójová omáčka vyrábaná so pšenicou, niektoré šalátové dresingy, práškové omáčky, polievky a polotovary obsahujúce pšeničnú múku, pečivo, múčniky, dezerty, keksy, cereálie, tyčinky, oplátky a iné
  • Nápoje: pivo, instantné kávy sladené jačmenným sladom
  • Prídavné látky v hotových potravinách: hydrolyzované rastlinné bielkoviny, škrob, modifikovaný škrob, príchute, arómy, dextrín, slad, jačmenný alebo pšeničný sirup

Čo MôŽU obsahovať raňajky pre celiatikov:

  • Bezlepkové obilniny: pšeno (proso), pohánka, amarant, kukurica, ryža
  • Strukoviny: sója, šošovica, všetky druhy fazule, cícer, hrášok (múky zo strukovín a výrobky z nich)
  • Semená a orechy: ľanové, tekvicové, slnečnicové, chia, mandle, vlašské orechy, lieskové orechy, para orechy, kokosové orechy, kešu orechy a iné
  • Ovocie a zelenina: všetky druhy
  • Nápoje: minerálne a stolové vody, čaje, ovocné a zeleninové šťavy, káva, destiláty, víno
  • Sladidlá: med, javorový sirup, trstinová melasa, trstinový hnedý cukor, slivkový sirup, kokosový sirup, ďatlový sirup, agávový sirup
  • Pochutiny: čokoláda, kakao, kečup, horčica
  • Ostatné potraviny, ktoré nie sú uvedené v predchádzajúcom zozname nevhodných potravín alebo neobsahujú žiadnu jeho položku

Čo obsahujú ZDRAVÉ bezlepkové raňajky pre celiatikov?

Zdravé bezlepkové raňajky sú zdravé len vtedy, ak obsahujú kombináciu z nasledovných potravín:

  • voda (čistá, nesýtená, nesladená, bez chlóru)
  • čaj (zelený alebo bylinný - obsahujú minerály)
  • rastlinné mlieko (kokosové, mandľové, sójové, ryžové)
  • rastlinný syr (tofu)
  • surové ovocie (plodové, bobuľové, kôstkové, citrusové)
  • surová zelenina (plodová, koreňová, listová)
  • chlieb z bezlepkovej múky (kukuričná, pohánková, ryžová, zemiaková)
  • kaša z bezlepkových aktivovaných obilnín (pšeno, pohánka, amarant)
  • surové aktivované semená (ľan, tekvica, slnečnica, sezam, mak, chia, kmín)
  • surové aktivované orechy (mandle, vlašské orechy, lieskovce, kešu, para, píniové)
  • varené strukoviny (sója, fazuľa, hrach, cícer, šošovica)
  • pochutiny (himalájska soľ, med, javorový sirup, ďatlový sirup, škorica, kakao, kakaové bôby)
  • bylinky (rozmarín, oregano, tymián, bazalka, petržlenová vňať, morské riasy, chlorela, zelený jačmeň)

Tipy a recepty na zdravé bezlepkové raňajky:

Bezlepková raňajková kaša Hryzka (zloženie, príprava, cena) s banánom, jahodami, malinami, škoricou a orieškovým krémom

Raňajková kaša Hryzka s jahodami, malinami a banánom

Bezlepkový chlieb s avokádovou pomazánkou (roztlačené avokádo s himalájskou soľou a olivovým olejom), rajčinami a bazalkou

Celozrnný chlieb s avokádovou pomazánkou, rajčinami a bazalkou

Zeleninové smoothie s uhorkou, bazalkou, petržlenou, jačmeňom a chlorelou

Zeleninové smoothie s uhorkou, bazalkou, petržlenou a chlorelou

Cícerová pomazánka (400g cíceru, 5 lyžíc majonézy, 1 lyžica horčice, cibuľka, himalájska soľ, citrón, korenie) s bezlepkovým chlebom a vňaťou

Cícerová pomazánka s celozrnným chlebom a vňaťou

Nemáte čas na kupovanie alebo pečenie bezlepkového chleba? Vyskúšajte raňajkovať bezlepkovú raňajkovú zmes Hryzka (zloženie, príprava, cena).

Výhody bezlepkovej kaše HRYZKA:

  • Je vyrobená výlučne z bezlepkových obilnín
  • Rýchlo a jednoducho sa pripravuje
  • Je ľahko stráviteľná so 100% vstrebateľnosťou živín vďaka aktivácií
  • Je vhodná aj pre mamičky a deti od 3 rokov
  • Má jemnú konzistenciu pripomínajúcu kašu
  • Má jemnú neutrálnu chuť, takže je možné dochutiť si ju každý deň inak
  • Má vysoký obsah antioxidantov, ktoré podporujú imunitný systém
  • Je zásadotvorná, a preto významným spôsobom prispieva k odkysleniu organizmu
  • Obsahuje živé enzýmy, ktoré pomáhajú pri trávení bez záťaže organizmu

Vyskúšajte zdravé raňajky pre celiatikov - Hryzka

Aj s celiakiou sa dá raňajkovať bez strachu. A navyše aj zdravo, chutne, rýchlo a každý deň inak.